Strony

poniedziałek, 25 lutego 2013

NIESPODZIEWAJKA


Witam was w ten jakże nie-słoneczy dzień (przynajmniej w Warszawie). Tak jak pisałam w poprzedniej notce nie będę opisywała moich dni w szkole. Chyba, że kiedyś poczuję nagłą potrzebę podzielenia się z wami moją szkolną rzeczywistością. A przzechodząc do tematu...Niespodziewajka! mam nadzieję, że wam się sspodoba :D

15 DZIWNYCH / MNIEJ DZIWNYCH / ZUPEŁNIE NORMALNYCH  FAKTÓW O MNIE :D

1.Jestem książkowym molem. Książki to mój nałóg XD Czytam na lekcjach, na przerwach i w domu...Co tydzień latam do biblioteki.



2.Nigdzie się nie ruszam z domu bez moich bransoletek. Noszę je wszędzie. Bez nich moja ręka czuje się naga ;)



3.Mam sporo par kolczyków, a praktycznie w ogóle ich nie noszę. Jeśli już to jedną parę przez miesiąc.



4.Zawsze mam bałagan na biurku. Nie chodzi o to, że nie lubię sprzątać. Po prostu wolę artystyczny nieład. Jak jest sterylnie czysto to czuję się jak w szpitalu.


5. Zawsze muszę mieć przy sobie jakikolwiek notes. Do szkoły zwykle noszę trzy skoroszyty-cieniutki, średni i mega gruby.

6.Kocham swetry. Ciepłe, grube, zapinane cienkie. Wszystkie <3


7. W mojej klawiaturze nie ma "T". Wypadł mi klawisz.

8. Jestem czekocholikiem. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci.

9. Przez większość czasu ma włączonego facebook'a. Nie siedzę na nim cały dzień, po prostu włączam i odchodzę robić inne rzeczy.



10. Mam powieszone karteczki motywujące na biurku.



11.Ostatnio mogłabym w kółko słuchać "Zrobię z was mężczyzn-Mulan"



12.Moje hobby są zazwyczaj "tygodniowe".  Lubię coś robić paręnaście dni, a potem mi się to nudzi.
13.Lubię śpiewać, choć nie umiem. W domu mam zakaz śpiewania :c (nawet podwójny).

14.Zawsze na początku roku szkolnego staram się ładnie prowadzić zeszyt, ale z czasem coraz mniej mi to wychodzi. W połowie zeszytu zaczynam po prostu bazgrać.

pierwsze strony zeszytu.....

końcówka zeszytu...
15. Mam własnoręcznie zrobioną przez siebie koszulkę na w-f.


I to koniec niespodziewajki. Napiszcie w komentarzu czy wam się podobało :D

Juliett ^.^ 

12 komentarzy:

  1. w wielu rzeczach jestesmy podobne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 12 Mam tak samo <3

    Zapraszam do mnie:
    http://behappy-and-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, podobało;D Jaka jest Twoja ulubiona książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwie ulubione serie to: "Harry Potter" i "Igrzyska Śmierci". :D

      Usuń
  4. Mam bardzo podobne zeszyty i w ogóle świetny post. A czy czytałaś Niezgodną? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozprasza cię hałas na przerwach, gdy czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, w sumie to mam podobnie w wielu rzeczach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis!!! Bardzo ciekawe fakty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak ty jestem czekoladocholikiem. Nie potrafię się bez niej obejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Nie ma to, jak bazgrać w zeszycie od matmy... ;)) Karteczki motywujące! Kocham je! ;**
    Wpadniesz do mnie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Informuję: http://miloscktoraniemakonca.blogspot.com/ <--- NOWA NOTKA! Tak jak prosiłaś♥

    OdpowiedzUsuń