Strony

sobota, 23 lutego 2013

NOMINACJE :D

Cześć :D
Wiem, że ostatnio pisałam tydzień temu, bardzo was przepraszam. Wiecie jak to jest-szkoła. Ech. Ale nie po to piszę notki po to by narzekać ;D Dzisiaj notka ani tematyczna ani o codzienności. Zostałam nominowana przez Lolę do VERSATILE BLOG oraz LIEBSTER BLOG AWARD. Po pierwsze bardzo jej dziękuję <3 To zaczynamy...



VERSATILE BLOG

zasady:

- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na blogu
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 15 blogów



7 FAKTÓW O MNIE:
-ostatnio mogłabym cały czas śpiewać
-kocham piosenki Disney'a
-nie lubię kakao
-czytam książki (ale nie podręczniki) na przerwach i lekcjach w szkole
-łatwo się denerwuję
-jestem MEGA zawzięta
-kocham grać w koszykówkę

LIEBSTER BLOG AWARD

1) Wierzysz w przeznaczenie?
Oczywiście <3

2) Piosenka, której możesz słuchać całymi dniami to...?
Zrobię mężczyzn z was-Mulan (Lola coś o tym wiesz XD)

3) Myślisz, że jest coś takiego, jak intuicja? 
Mam nadzieję.


4) Wolisz spotkania z przyjaciółmi, czy samotność?
Przyjaciele.

5) Najgrubsza książka jaką kiedykolwiem przeczytałeś/aś to...?
Harry Potter i Zakon Feniksa-950 stron 0.o

6) Czy uważasz, że mówienie znajomym o blogu to dobra decyzja?
Tak, moi znajomi wiedzą i nie żałuję tego.

7) Jak sobie wyobrażasz swój wymarzony dom?
Duży, przestronny ,ale przytulny i taki do, którego zawsze chce się wracać.

8) Twoja ulubiona zabawa z dzieciństwa to...?
Piaskownica, huśtawki (nadal lubię się huśtać:D).

9) Co ile wymieniasz telefon?
Wtedy, gdy rodzice mi kupią XD

10) Jakie jest twoje pierwsze wrażenie, kiedy dowiadujesz się, że zostajesz nominowany/a? 
Zaczynam wymyślać odpowiedzi :D

11) Blogowanie jest dla ciebie...?
Oderwaniem się od rzeczywistości <3

                                       

To chyba tyle na dzisiaj...A i powiem wam w tajemnicy, że mam mnóstwo pomysłów na notki. Oprócz tego postanowiłam, że nie będę pisała postów, w których będę opisywała moje dni w szkole. Nie chcę Was zanudzać :D




6 komentarzy:

  1. twoje dniw szkole są ciekawe :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ;)) Dla mnie blogowanie jest przede wszystkim NAŁOGIEM! xD
    Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Brac sie do roboty, wroga bic {ha ha} juz czaaas! :D
    hustawki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czekam na Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń