Strony

wtorek, 5 lutego 2013

TUTORIAL: RYSUJEMY DZIEWCZYNKĘ...

 A dzisiaj zapowiedziany: pierwszy w historii bloga Tutorial....


Co wam będzie potrzebne?
*Kartka,
*Długopis lub inny przyrząd do rysowania (cienkopis lub ołówek),
*Kredki, cienkopisy lub flamastry,
*Wiara w siebie i w swoje możliwości :D

1. Bierzemy kartkę, co nie jest wielkim odkryciem XD Zaczynamy od głowy. Rysujemy dwie kreski. O tak:


2. Dorysowujemy kolejne dwie kreseczki, tak aby powstała "kanciasta kropla".

3. Do głowy "doczepiamy" szyję i ramiona...


4.Rysujemy ręce. Ja zwykle rysuję je tak że dziewczynka chowa je do kieszeni (nie umiem rysować dłoni).

5. Na razie jest prosto, prawda? Teraz rysujemy tułów. Na tym rysunku będzie płaszcz, więc tułów powinien być taki trójkątny.


6.Nie wygląda to na płaszcz...Więc trzeba zrobić tak by wyglądał jak płaszcz!


7. Czas na głowę. A konkretniej włosy. Mogą być jakie tylko chcesz. Proste, kręcone, związane w kucyk, warkocz, albo z jakąś czapką lub opaską...

8.Oczy. Bardzo ważne element. Chyba że chcemy żeby dziewczynka z naszego obrazka była bezokim zombim...Oczy też mamy różnego rodzaju...

Ja narysowałam oczy "mangowe".


9.Twarz już za nami. Następne będą nogi.






10. Buty. Jakie tylko chcesz. Emu, kozaki, trapery, glany...Wybór masz nieograniczony...

11. Teraz czas chyba na najfajniejszy element. Czyli...
Poruszcie głową i wysilicie wyobraźnię...



No i nasza dziewczynka gotowa :D


 Na koniec mam do was małą prośbę. Jeśli ktoś z was narysuje, to czy mógłby wyslac na mojego maila?
To mój gmail: dzienzzycianastolatki@gmail.com

Papatki :D



9 komentarzy:

  1. hmmm.. ja moze naryysuje. Ale chyba podalas jakis dziwny gmail xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam tak z przyzwyczajenia XD Ale już poprawiłam :D

      Usuń
  2. Ładnie ci wyszła, tak wesoło!
    Czekam na dalsze tutoriale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rysuję trochę innym sposobem, ale tobie też nieźle wyszło :)
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgodzę się z tobą w jednym: nie znoszę kolorować! Kiedy się koloruje kredkami, wychodzi ładnie, tyko trzeba uważać, aby nie naciskać zbyt mocno i kolorować dokładnie. Nie powinniśmy też kolorować liniami w różnych kierunkach, bo wtedy to brzydko wygląda. Ogólnie mówiąc, kolorowanie jest dla mnie zbyt czasochłonne , a nie jestem cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! ;) Na pewno skorzystam z pomysłu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rysuję :) Czasem wstawiam rysunki na mojego bloga (podazajac-wlasna-sciezka.blogspot.com - zapraszam :) ) Kolorowanie to ciężka sprawa, mnie się dużo łatwiej i przyjemniej rysuje ołówkiem, potem cieniowanie i tyle. Blog bardzo mi się podoba, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń