Strony

sobota, 29 grudnia 2012

Nuda, notka od Ani :),nowy blog,tło i baner... ^.^

Cześć :)
Jakoś mi się nudzi -,- Przed chwilą malowalam pracę na plastykę, ale jej nie skończyłam bo mnie ręka rozbolała -.- Nie mam weny na posta, więc wstawię notkę którą Ania :) mu przesłała w związku z wygraną w konkursie :D
Oto ona:


   CO ROBIĆ, KIEDY PADA ŚNIEG?

Cześć, jestem Ania z bloga www.aniadziennik.blogspot.com i wygrałam notkę, którą właśnie do was piszę. :) "Co robić, kiedy pada śnieg?" Zadajecie sobie czasami takie pytanie. Ja raczej nie, ale piszę właśnie o tym, żeby wam pomóc. No bo, co można wtedy robić?
- lepić bałwana
- rzucać się śnieżkami
- jeździć na nartach, snowboardzie
- zjeżdżać z górki na sankach lub na jabłuszku ;)
Obok mojej szkoły (nie aż tak blisko) jest dość spora górka, na której co roku, w czasie śniegu dzieci i nie tylko sie bawią. Też czasami tam przychodzę. No bo, co? Warto sie bawić!!! XD Prawie co roku, zimą idę na spacer (śnieg) do lasu. Wtedy jest tam taka fajna atmosfera! Na śniegu zawsze zobaczymy jakieś ślady,a to jest baaaardzo ciekawe...








                                                                     ***
Wiem, że notka od Ani nie pasuje do pogody jaką mamy za oknem, ale cóż...Taki lajf XD
Może niektórzy zauważyli że stworzyłam nową zakładkę "Life in dreams *.*", jak wejdziecie w ta zakładkę to zostaniecie przeniesieni na mojego nowe bloga Life in dreams *.*  Zachęcam wszystkich do wchodzenia i komentowania :D

Baner nowego bloga ;)

                                                                      ****

Myślę nad nowym wyglądem bloga...Znalazłam parę fajnych obrazków które nadawałyby się na tło...





Mi osobiście najbardziej podoba się 1...A wam? No bo nie wiem na które się zdecydować...


P.S Przypominam jemappellezosi o wygranej w konkursie :) Wyślij mi 1 notkę i trzy tematy na dzienzzycianstolatki@gmail.com :)

P.S.S Mamy już 17 obserwatorów *.* !! Jak dojdziemy do 20 do zorganizjue wam mała niespodziankę :D

P.S.S.S Zrobiłam nowy banerek ^^ Który wygląda o tak:





19 komentarzy:

  1. ładny ten baner w jakim programie robiłaś? może go ustaw na nagłówek :D a co do tego tła to najbardziej mi się podoba ostatnie (3) może konkurs na 20 obserwatorów? ^^
    nino-pamp.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner robiłam w programie pizap.com na necie :D

      Usuń
  2. Ładny baner, ale niestety go nie stawię gdyż już nie wstawiam banerów. Za duża robota (ciągle ktoś zmienia wygląd baneru albo blog zostaje usuwany), ale jak kiedyś znajdę długą chwilę to go dodam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny baner (wkleję przy następnej notce)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny banerek =D
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie nie ma to sie nudzisz! XD Tesknie... :*
    mam nadzieje, ze sie nie obrazisz, ale nie bede zmieniala tego baneru ok...? A do teojego bloga najbardzirj pasuje mi 3. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem,nie wiem....chyba szczelę focha forever na 5 minut XD

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra wyślę ci jak odzyskam kompa bo na tablecie trochę trudno mi pisać :D
    Ładny baner
    Mi najbardziej podoba się 1 i 2
    I mam pytania- czy jeżeli ty weźmiesz załóżmy 1 to ja będę mogła wziąć tło 2? To może być nagroda zamiast tej notki i tematów

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też jestem za 2!
    Banery robisz świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ten nowy banner ,oceń mój -->
    http://littlefeisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za to dziś się wynudziłam, a może i nie bo to czas spędzony z wami:)
    Ja wybrała bym 2 bardzo mi się spodobał:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 zdjęcie genialne!
    ogółem świetny blog :D
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://maly-wielki-swiat-risy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Baner exstra! Mi się podoba 2.

    OdpowiedzUsuń
  13. nominowałam cię do Liebster Award

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się 3. tło. :3
    Masz świetny blog. *-*

    OdpowiedzUsuń