Strony

poniedziałek, 17 grudnia 2012

17.12.12 czyli mój dzień w szkole :)

I znów piszę w poniedziałek <3 Co za dziwny zbieg okoliczności :D
Nie mam weny żeby pisać bóg wie jakie notki tematyczne, więc będzie po prostu notka o moim dniu w szkole :) Szłam na pierwsza lekcję. Zwykle w poniedziałki mam na drugą, ale dzisiaj szłam na          pierwszą :(   Miałam o 8.30 próbę generalną do jasełek. Gałam diablicę :) Buahahahaha :D Wzięłam koszulkę wolontariatu na której jest napisane " I <3 wolontariat", wzięłam czarna kartkę na której napisałam "zło" i było "I <3 zło" XD Ogólnie na samym przedstawieniu mówiłam trzy zdania :D Potem miałam polski na którym pani oddawała dyktanda. Ja i Lola *.* dostałyśmy 5. Miałyśmy jeden błąd -,- A właśnie Lola *.* musimy iść po papiery że jesteśmy dyslektyczkami XD Po polskim był w-f na którym była....Tam-tara-tam...SIATKA -,- Ciągle gramy w tą znienawidzoną przeze mnie siatkówkę....Grrr -,- Dostałam piłką w nos :( Lola*.* poszła ze mną żebym zmoczyła nos w zimnej wodzie, gdyż sama nie dałabym rady, nieprawdaż milady? XD No i na koniec była informatyka. Robimy sobie tapety :D  Pan nas zamknął w sali bo niezdążyłam dkończyć notki na lekcji XD



7 komentarzy:

  1. Hahaha! Dawaj bziuuum po papiery i bedzie 6-. XD albo sobie same zrobimy... I nie poradzilabys sobie sama. Ja jestem niezbedna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie macie na infie. My to jakieś badziewiaste teksty musimy kopiować z Wikipedii i je zmieniać (czcionka, kolor itp).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w jasełkach jestem diablicą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na jaseiłkach nie byłam nikim ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wskaźnik! Kocham Nyan Cata! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wskaźnik bardzo podoba. ;DDD Współczuję. Ja sobie ostatnio palca zbiłam. XD i to w domu jak ćwiczyłam coś na tańce. XD Brawo ja. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. A my nie mamy jasełek, szkoda.
    wpadnij jak masz czas :)
    www.chlapanieatramentem.blox.pl
    www.trzydziewczynyiichswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń