Strony

wtorek, 1 stycznia 2013

01.01.2013+pytania+Niespodzianka :D

Heloo :D
Mam dla was niespodziankę ale to pod koniec postu ;)
Sylwestra spędzałam jak zwykle...Polsat, dwójka XD przekąski i trochę tańczenia :) Fajerwerki ludzie puszczali cały dzień, a o 12 to było kolorowo :D Ja z siostrą piłyśmy picollo. Ehh.. Nie ma to jak upić się picollo XD Oczywiście mój tata puszczał fajerwerki :D Poszłam spać po 2, a wcześnie pisała sobie patatajowym jednorożcem :D hmmmm....Ostatnio polubiłam buźkę :D nie sądzicie? A teraz przechodzimy do dalszej części programu czyli do dnia dzisiejszego :) Wstałam sobie po 11, zjadłam śniadanko i znów do łóżeczka :D Do 12.30 czytalam "Igrzyska Śmierci" , które bardzo mnie wciągnęły *.* Miałam potem uczyć się matmy do testu semestralnego i kończyć pracę na plastykę ale Lola *.* napisała do mnie smsa czy chce isc z nią i z jej rodzinką na spacer do lasu... No więc szybciutko się ubrałam i już byłam na dole :) Na spacerze byliśmy calą godzinkę z haczykiem, a my sobie cały czas gadałyśmy.. o tym, o tamtym i za chwilę z powrotem byłam w domu...Skończyłam pracę na plastykę, trochę się pouczyłam i czytałam dalej :) Potem był obiad, który zepsuł mi nastrój  -,- Dlaczego spytacie? Nie dlatego że na obiad było coś niedobrego...Wiecie dlaczego? Dlatego, że moja siostra strasznie wolno jadła i mój tata zaczął na nią krzyczeć -,- taa, mój tata jest dość porywczy... Po chwili krzyczala mama na tatę, tata na mamę i Sylwię, a Sylwia płakała :( Może napiszecie w komentarzu coś co mnie pocieszenie, co? Dobra kończymy smutny temat..
                                ******
Ehh..I znowu pytania :D Tym razem zostałam nominowana przez Anię :) i Asię.

Pytania od Ani :)


1. Czy rok 2012 był dla ciebie pozytywny czy negatywny?
Raczej pozytywny :D

2. Gdybyś nie musiała chodzić do szkoły co byś robiła?
Jakoś sobie nie wyobrażam tego XD

3. Podobał Ci się tegoroczny sylwester?
Nawet spoko :) Oczywiście najlepsze byly fajerwerki :)

4. Jak zwykle spędzasz weekendy?
Uczę się, czytam, rysuję i pisze notki na blogu :D

5. Ulubiona książka?
Oj, trudno stwierdzić..

6. Ulubiona pora roku.
Lato *.*

7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od września :D

8. Co zainspirowało Cię do założenia go?
Nie wiem, tak jakoś .... ;)

9. Od ciebie zależy, jakiego przedmiotu nie będzie w Waszej szkole. Który wybierasz?
Najnudniejszy przedmiot świata czyli historię...Oh te suchary jakie pan wali na histori...bezcenne -,-

10. Jak spędzasz ferie zimowe?
Na dworze :D

11. Lubisz słuchać muzyki?
A kto nie lubi? :)

Pytania od Asi:


1.Jaki jest twój ulubiony blog?
Wszystkie które obserwuję :D

2.Jakie jest Twoje główne postanowienie noworoczne?
Jaszcze muszę to ustalić XD

3.Czy jesteś zadowolona/ny z minionego roku?
Taak :)

4.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Kimś takim żeby ludzie pamiętali mnie...A ludzie z mojej klasy będą mówić "O a ja chodziłam/em z nią do klasy 0.o..." XD

5.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Polski... :)

6. Ile masz lat?
12 i prawie pół...

7.Jak spędziłaś/eś sylwestra?
W domu... :)

8.Jaki jest Twój ulubiony sport?
Koszykowka :D

9.Z jakiego prezentu na święta ucieszyłaś/eś się najbardziej?
Ze wszystkich :)

10.Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
Wszystko co wpadnie mi w ucho :D

11.Czy umiesz grać na jakimś instrumencie?
Trochę na pianinie, trochę na flecie...

*****
Teraz chciałam wam podziękować :) Za 23 obserwatorów, Za 19 komentarzy pod poprzednią notką i za ponad 1800 wejść :D:)
*****
NO i na koniec tak jak obiecałam niespodzianka ;D A mianowicie....(fanfary) KONKURSIK :D
Odpowiedzcie w komentarzu na pytanie.....PRZEZ JEDEN DZIEŃ MOŻESZ ZROBIĆ COKOLWIEK CHCESZ. CO ZROBISZ?
Nagrody:
1 miejsce-wpis o blogu, 2 tematy na notki :)

2 miejsce-wpis o blogu, 1 temat na notkę :)

3 miejsce-wpis o blogu :)
Wiem że nagrody takie sobie, ale liczy się dobra zabawa prawda? :D Odpowiedzi piszcie do 6.01 :)
Mam nadzieję że podoba wam się temat konkursu i że będziecie w nim brać udział :)
Noi na koniec zwyczajowo parę inspiracji:






11 komentarzy:

  1. Patatajowy jednorozec to ja! *.* Och czuje sie zaszczycona! :D i jeszcze mogloby nie byc religii... -,- Choc siedzimy razem-pocieszenie. A nie wyobrazasz sobie zycia bez szkoly=nie wyobrazasz sobie zycia beze mnie. xD co do konkursu to narazis nie mam pomyslu... Wymysli sie cos na hiscie! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem jednorozcowy patataj *.* Ale w sumie jak sobie czytamy na religii to nie jest źle :D co za rownanie XD

      Usuń
  2. Ja bym wtedy rysowała różne wymyślone portrety, czytała jakieś książki. Niby normalnie bym spędziła dzień, ale bez słuchania głosu rodziców ;)
    PS. Nie napisałam cię, ale proszę cię żebyś odp na moje pytania które napisałam u siebie w którymś tam poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog! ty się wciągnęłaś w czytanie książki a ja twojego bloga... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dokładamy porcję pytań z Liebster Award! Tym razem ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy mieliście dzisiaj wolne? Bo ja niestety dziś w szkole :(
    Nie martw się, moim rodzicom też często puszczają nerwy. I to przez mojego kochanego braciszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to zrobiłabym to co robię zazwyczaj w weekendy, ponieważ to kocham, czyli czytała książki, pisała i odwiedzała znajomych. Gdybych tego nie chciała robić to bym zwyczajnie nie robiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wtedy odplynela przez caly dzien w swiat ksiazek i wyobrazni. Razem z bohaterami przezywalaym ich przygody, ale tez i problemy. Szkoda, ze takie dni wolne od wszystkiego nigdy sie nie zdarzaja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń