Strony

piątek, 7 grudnia 2012

Nie zbyt fajne mikołajki+ prezenty+ 2 tematy od Natal2000+Rysunki=Długaśna notka i długaśny tytuł :D

Siemaneczko <3
Piszę tak wcześnie bo jestem chora i nie poszlam do szkoly :( (Smutna buźka dlatego że jestem chora, a nie dlatego że nie poszłam do szkoły XD) Chociaż to jest nie fer, bo rozchorowalam się wczoraj na mikolajki (mama powiedziała że mikolaj przyniosł mi chorobę -,-) i ominął mnie dzien gier i zabaw w szkole...Juz miałam kupione picie i ciasteczka a tu takie coś...Dzisiaj na zbiórkę harcerską też pewnie nie pójdę ;(  W zeszłym roku rozchorowałam się na imieniny a w tym na mikołajki...ehhh...Życie. Na szczęście dzisiaj czuję się już lepiej niż wczoraj. ogólnie strasznie mi się nudzi...Wczoraj z braku zajęć skończyłam czytać wielce nudną lekturę "Ten obcy".  Ale teraz może weselszy temat :) A konkretnie....PREZENTY NA MIKOŁAJKI ^^
Ja dostałam naszyjnik i Ferrero Rocher, którego nie mogę jeść bo mnie boli brzuch -,-

*.*

Prawda że piękna ? ^^

Mniam, mniam :)

Yummmyy *.*


                                                                   **************


Teraz zrealizuję dwa tematy od Natal2000. Pierwszy z nich to recenzja filmu, który ostatnio oglądałam.

Moja ocena filmu "Felix, Net i Nika oraz teoretycznie Możliwa Katastrofa"
Film ogólnie fajny, tylko strasznie skrócony :( W książce dzieje się dużo więcej niż w filmie. Dobór aktorów trafny, chyba najlepiej grała Nika. Przyjemnie się ogląda i można przy nim milo spędzić czas. Zachęcam was do obejrzenia :)

Dobór aktorów: 1 pkt.
Fabuła: 0,5 pkt.
Akcja: 1 pkt.
Humor: 1 pkt.

Ogółem: 3,5 pkt./ 4 pkt. 





                                                                    *************

Drugi temat był dowolny :)
Postanowiłam więc napisać o prześladowaniach...temat trudny, ale niestety coraz częściej sie o nim słyszy. Nie chcę wam robić wykładów o tym itp. chcę tylko napisać co o tym myślę :)
Myśle że w każdej szkole czy klasie, jest taka osoba której wszyscy, bądź większość dokucza. Takie prześladowanie może być:

Fizyczne-Chyba każdy wie o co chodzi. Bicie i tym podobne sprawy. W podstawówce jeszcze nie jest to tak silne, bardziej rozwija się chyba w gimnazjum (przynajmniej tak sądze)

Psychiczne-czyli te gorsze według mnie. Przezwiska (nie chodzi mi o np.ksywki,czy coś takiego), wyzywanie, dręczenie.

Czytałam kiedyś książkę "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult. Opowiadała ona właśnie o prześladowaniach i 
do czego to może doprowadzić. Choć temat trudny i książka trudna i poważna to daje do myślenia.

Najczęściej prześladowani są inni niż reszta. Inaczej się ubierają, zachowują...Często są to też takie osoby są nieśmiałe i nie potrafią sobie z tym poradzić. Np. u nas w klasie jest taki chlopak M. jest taki trochę niezdarny i przy kości. Chłopaki( oczywiście nie wszyscy) praktycznie ciągle się z niego wysmiewają. On sam też oczywiście nie jest bez winy. Sam też ich zaczepia, bądź kopie. Ale raczej sam przeciwko 6-osobowej grupie chyba raczej nie ma szans, prawda? A jak idzie naskarżyć pani, to jest jeszcze gorzej...

Zastanawiam się dlaczego prześladowcy to robią? Dlaczego tak dręczą innych? Może nie mają poczucia własnej wartości? Może chcą zaszpanować wśród kolegów, koleżanek?
Ten temat wymaga zastanowienia, przemyślenia...

                                                          ***************

Teraz jeszcze wstawię rysunki, które sobie rysuję podczas lekcji kiedy mi się nudzi <3

Muszę przyznać że ten rysunek mi wyszedł ^^

Nyan Cat *.*

Ten już nie jest taki piękny, ale też ładny :)

Wakacyjna wersja ^^



No i na koniec wstawię kilka inspiracji :)









P.S Podobają wam się rysunki? ^^
P.P.S Chcecie aby takie notki tematyczne ukazywały się cześciej? (chodzi mi o tą o prześladowaniach)?
P.P.P.S Przypominam Ani i jemappellezosi żeby wysłały mi notki i tematy! Ania:)-1 notka i 2 tematy, jemappellezosia-1 notka i 3 teamty :)
P.P.P.P.S W sumie to długa mi wyszła to notka, nie?




15 komentarzy:

  1. Moja opinie co do rysunkow znasz. :D A gdzie jestem ja? :(

    Rob takie posty, tylko wlasne pomysly ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki są świetne. Możesz pisać więcej takich notek.

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie długa notka;D sowa świetna;D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde fajny post (bo długi)
    fajne rysujesz tak samo jak ja na lekcjach gdy mi się nudzi heh to praktycznie zawsze na lekcjach xd

    +na pewno będę wpadać częściej na twojego bloga
    obserwujemy? obserwuje :D
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posty tematyczne są spoczko, chociaż taka notka na szybko też jest ok :-)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent do rysowania! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z oceną filmu Felix Net i Nika. Bardzo go skrócili, ale fajnie wyszło.
    Wiesz, ja mam takiego kolesia od zajęć artystycznych - jakbyś mu pokazała te rysunki, byłby wniebowizięty ♥
    www.nelkamuszelka.blogspot.com
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Julu,same dobre opinie!!!:D XD Omomomom...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie <3 <3 <3
    uwielbiam twój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje wszystkim za miłe komentarze i życzenia powrotu do zdrowia <3 Już czuję się lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rysunki ^^
    i prezenty :)
    Świetny blog <3
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3 Twój blog też jest fajny :) Obserwujemy?

      Usuń