Strony

czwartek, 27 grudnia 2012

Święta, prezenty, świąteczny tag.... ^.^

Cześć ^.^
Jak tam po świętach? Zadowoleni z prezentów? Bo ja bardzo *.*
W poniedzialek pojechałam najpierw czyli około 14 na cmentarz na Brudnie. Potem pojechaliśmy do mojej babci żeby pomoc jej nakryć do stołu itp. Około 16 przyjechała moja ciocia, wujek i ich dwie córki. Jedna z    nich ma 7 miesięcy i jest prze urocza ^.^ Zwykle przyjeżdzają jeszcze moje dwie ciocie ale w tym roku jedna z nich wyjechała do Angli, a druga do Szwecji -,- No a wigilia była jak wigilia. Najpierw podzieliśmy sie opłatkiem, potem przepyszna zupka grzybowa ^^ i inne tradycyjne dania wigilijne. Po kolacji oczywiście prezenty *.* Oto co dostałam:

*Książkę "Igrzyska Śmierci" (dostałam takie wydanie w którym od razu są trzy części)

Jeszcze nie zaczęłam czytać, najpierw muszę skonczyć lekturę
 "Szatana z siódmej klasy" -,-

*.*

*Teoretycznie Możliwy Notes. Będę w nim zapisywać moje opowiadania ^^




* Grę "Cluedo" (super gra detektywistyczna!)






*Taką kulę w której jest labirynt 5D





*No i oczywiście słodycze i pieniądze :D

* Ostatnim prezentem niematerialnym był prezent od was ^^ 17 Obserwatorów! <3 Dziękuję wszystkim którzy wchodzą i komentują mojego bloga *.*

                                                                    ~~~~~~~~~~~~~

Dostałam od Loli *.* pytania w świątecznym tagu. Oto one:


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Nie wiem,różnie....Zwykle jakoś 4-5 dni przed świętami...

2. Posiadasz kalendarz adwentowy ?
Rok temu miałam, ale w tym roku nie :(

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Jak to jakie? Oczywiście Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku ^^

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Oj, sporo,sporo :)

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Zwyczajnie, że tak powiem...Opłatek, kolacja, prezenty...

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Wszystko <3

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Mam, a co mam nie mieć? XD

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Niektóre kolędy i "Last Christmas" *.*

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Oczywiście żywą ! :)

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Hmmmm.....Zapach...zupki grzybowej :)

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Niebieski i zielony ^^

12. Odliczasz dni do świąt?
Tak! do kolejnych świąt zostało jedynie...363 lub 362 dni! XD

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
No, nie wiem...

14. Ulubiony zimowy napój?
Ciepła herbatka <3

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Są w nim ozdoby i stoi w nim mała choineczka <3


__________


Zdjęcie mojej choinki ^.^

A to ta druga, mała,która stoi w moim pokoju <3

_____________________


 I na koniec parę inspiracji :) :













8 komentarzy:

  1. Kocham tę grę. Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo. fajna ta kula 5D :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie oraz liczę na rewanż. ^^
    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej! jaki długi post fajnie się czyta rób takich więcej ^^ zazdroszczę prezentów :D
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń