Strony

niedziela, 2 grudnia 2012

Nareszcie Grudzień ^.^

Wiem, że na większości blogów pojawiają się notki o świętach, mikołajkach itp. ale ja od nikogo nie ściągam. Od dawno miałam zamiar napisać taką notkę :) Ogólnie w grudniu trzy razy dostaję prezenty :)
Na mikołajki, imieniny ktore obchodzę 10 grudnia i oczywiście na święta( na szczęście rodzicom jeszcze nie przyszlo do głowy dawać mi jednego prezentu na imieniny i na święta ;P )
 Zacznę od mikołajek :)
W czwartek pani zwolni nas z trzech ostatnich lekcji po to żebysmy poszli grać w różne gry w naszej sali. W zeszłym roku było tak samo :) Chłopaki pewnie znowu będą te trzy godziny grać w pokera XD A dziewczyny zostaną przy mafii :) Pójdziemy tez do kina, ale nie w same mikołajki tylko innego dnia. Jeszcze nie wiemy na co.

Imieniny
Oczywiście przyniosę do szkoły cukierki i osłodzę moim kolegom i koleżankom poniedzialek XD Tylko raz w roku przynoszę cuksy, bo urodziny mam 20 lipca. Poprosiłam mamę o taki naszyjnik sówkę *.* Bardzo mi się podoba.


*.*

Chyba ta zlotawa ładniejsza nie? ^^

Ja taką chcę *.*


No i Święta ^^
Wigilię spędzamy u babci. Przyjeżdża moja ciocia z wujkiem i dwójką dzieci. Oraz inna ciocia.  Zawsze jest 12 potraw i nakrycie dla wędrowca. Zwykle ja razem z my sister rozdajemy prezenty. Zakładamy wtedy takie superowe czapki ze świecącym mikołajem *.* Bardzo lubię święta, wszyscy są wtedy razem...Ogolnie jest jakaś taka fajna atmosfera...
Pod choinkę chciałabym dostać:

Taki lub podobny obrazek na ścianę :)




I taką grę...

No i nie wiem może jeszcze jakąś książkę albo ubranko ^^

A wy za co lubicie święta? Co chcielibyście dostać?

I na koniec parę zimowych inspiracji:








Juliett :*


5 komentarzy:

  1. Oooo... ja tez chcę taką grę
    PS świetny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem co bym chciała dostać, jeszcze się nie zastanawiałam. Na pewno jakąś książkę, ciuszek, grę planszową itp. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A pufa?? :D Dawaj te cuksy szybciej,.bo zglodnialam. ^^ Omomomomom....

    OdpowiedzUsuń