Strony

sobota, 12 stycznia 2013

50 NOTKA ^.^ *.* ♥

Okrągła notka-50 ^^ Jeszcze drugie 50 i bedzie 100:D
Teraz czas na małe podsumowanie w związku z tą notką...Zaczynamy :D
Ja napisałam dla was 50 notek, a wy skomentowaliście je 259 razy :)
Od 21 września (dnia założenia bloga) 25 osób zaobserwowało  bloga *.*
Weszliście tutaj 2252 razy :)
Z jakich krajów wchodziliście?
Polska- 1971


Stany Zjednoczone-98

Rosja- 57

Francja- 45

Niemcy- 14

Wielka Brytania-10

Izrael- 9

Brazylia- 2

Włochy- 1

Łotwa- 1

Najwięcej komentarzy i wyświetlen miała notka o ta KLIK.
Ehhh....Co mam więcej powiedzieć-po prostu dziękuje wszystkim tym którzy wchodzą, komentują lub nie...Jesteście Niesamowici <3 Dzięki waszym pozytywnym komentarzom mam ochotę pracować dalej <3










11 komentarzy:

  1. Wiem, ze jestem fantastyczna. xD skromnosc to moje drugie imie, no nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe drugie to podlość :D Skromność to trzecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda blog. Pozostaje mi życzyć: oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja się dołączam do Twi! Pisz dalej :*
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tak dalej ;*
    A ja mam 54... Nawet nie zauważyłam t
    Kiedy to minęlo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy wygląd bloga.! :3
    Oby tak dalej. :*

    Jak masz wolną chwilę możesz wpaść na mojego bloga.
    Nie obrażę się za jakikolwiek komentarz czy nawet obserwację. :D
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz za co dziękować... ;D Oczywiście gratuluję i życzę większysz sukcesów. Zapraszam do mnie!

    http://dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajny blog to się odwiedza ;*
    obserwuję. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! ^^
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje...
    Ja zaraz napiszę dopiero 3!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Izrael - 9, ŁAŁ
    Pozdr.
    Asia

    OdpowiedzUsuń