Strony

poniedziałek, 14 stycznia 2013

14.01.2012 ♥

Witam zacnych blogowiczów :P
45 minut na napisanie notki....Hmmm... muszę przyznać że to trochę mało :D No ale cóż taki lajf...
Dobra dzisiaj wyjątkowa szłam na 8.00 choć zwykle chodzę na 8.50 :( Dlaczego? Otóż dlatego drogie miladii że na pierwszej lekcji pani przygotowywała nas (czyli mnie i Anię) do finułu konkursu gramatycznego...Mam nadzieję że bedzie czymać za mnie kcuiki :D Potem była matma...Jak zwykle NUDYYYYYYYY...........Później była plastyka. To znaczy nie było XD Przez pierwsze  20 minut czekaliśmy a ja z dziewczynami grałam a anse-kabanse flore :D Potem przyszedł pan od biblioteki i nas zabrał do....biblioteki :D Szok! Wypożyczyłam pierwszą część Harrego Pottera. A właśnie Zakochałam się *.* zakochałam się w Igrzyskach Śmierci :D Potem był Polski. Jakieś tam nudne omawianie lektury -,- A potem w-f :D Graliśmy w Uni-hokeja :D Szalona komedia XD No i oczywiście informatyka :D Prześladuje mnie Tumci...Tylko wtajemniczeni wiedzą o co chodzi XD I zwyczajowe inspiracje :D





11 komentarzy:

  1. A ja nie wiem o co chodzi xD Śliczne inspiracje i cudowne nowe tło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs gramatyczny? Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. też się zakochałam w igrzyskach śmierci...ale to było w lato... teraz juz mi przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię gramatykę. I ortografię. Ale historii na polskim i Krzyżaków nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie wiem o co chodzi XD Fajowe inspiracje :)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już na zawsze zakochałam się we wszystkich częściach Igrzysk Śmiertci!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog <3 zostaje obserwatorką
    http://ja-i-blog.blogspot.com/
    liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  8. zostalas nominowana do Liebster Award

    OdpowiedzUsuń