Strony

poniedziałek, 7 stycznia 2013

07.01.2013 czyli dzień jak co dzień ♥

Hej ♥
Dzisiaj wstałam o 6.30 -,- Miałam wstać godzinę później ale obudził mnie mój zakatarzony nos :( Jak szłam do szkoły to przez wiatr wypadła mi praca na plastykę z siatki i musiałam ją gonić :D Jak wchodziłam do szkoły do się poślizgnęłam i Buuum! się przewróciłam -,-  Jakiś chłopak krzyknął "Piękna gleba!"
Pierwsza była matma. Jak zwykle nudy -,- Cos tam o figurach przestrzennych... Potem była plastyka. Oddałam moją pracę która musiałam gonić i inną origami-choinkę :D Potem coś tam czeba była wycinać i wogóle....Na polskim było głosowanie czy chcemy kartkówkę dzisiaj czy jutro. Oczywiście prawie cała klasa głosowała na jutro :D Potem jakieś ćwiczenia...Pani cały czas mi i Loli *.* zwracała uwagę i kazała nie gadać -,- Ale to nie moja wina że słowotwórstwo i poezja jest taka nudna :D Później był w-f na którym była....(fanfary) Sioatkówka! Znowu ! -,- No comment...NO i na koniec informatyka...Na której robiliśmy CV....Pytanie po co? Tego  nie wie nikt....









Zauważyliście że nauczyłam się robić serduszka? :D ♥♥♥♥♥

10 komentarzy:

  1. CV? Wybieracie się do pracy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taak... a serio to ćwiczyliśmy sobie (nie wiem po co :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co Wam CV w szóstej klasie? To ja już wolę moją informatykę, na której nie robimy nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My na wf robimy różne zwariowane rzeczy, ale to nie jest fajne, bo za każdą rzecz dostajemy oceny. Ostatnio był tor przeszkód, wyścigi na czas, w rzędach. I bardzo trudno zdobyć piątkę -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie podanie o pracę gdzie piszesz o swoim wykształceniu, doświadczeniu zawodowym itp. :D

      Usuń
  5. Właśnie, po co Wam CV w 6 klasie? ;D Czasami nie rozumiem nauczycieli(warszawskich oczywiście) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem po co to CV. Ogólnie super bloog, świetny ;)

    Zapraszam; http://lovee-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥ Ja też już umiem! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń