Strony

środa, 30 stycznia 2013

WRACAM+MAŁA NIESPODZIANKA :D


Wracam po 9-dniowej przerwie :D Mam mnostwo pomysłów na notki i pełno zapału do pracy...A tak z innej beczki to mamy już 30 obserwatorów!! *.* ^.^ Jesteście cudowni ;) Pewnie jesteście ciekawi co to za mała niespodzianka... Otóż dzisiaj przedstawię wam mój....(fanfary)...Piórnik! XD A nie jest to zwykły nudny piórnik...To piórnik na który narzygał jednorożec! :D

MÓJ PIÓRNIK....
Zacznę od tego że mój piórnik w 5-ej klasie był biały...Jak o było dawno...Teraz główny bohater tego posta wygląda o tak:

Wiem,wiem piękny odkurzacz w tle XD

Przednia część jest kompletnie porysowana przez nikogo innego jak Lolę *.*...

Tylna strona...To już zupełnie inna historia...Na początku była zupełnie biała...potem mialam na niej podpisy osób z klasy co wyglądało o tak:


Aż do pewnego dnia...
To był zimowy poniedziałek. W plecaku miałam to co zwykle:książki, zeszyty i piórnik...Czekałam na łączniku na rozpoczęcie przedostatniej lekcji czyli w-f...Zabrzmiał dzwonek. Pochwyciłam plecak i udałam się w stronę szatni dla dziewcząt. Gdy znalazłam sie już w szatni, wyjęłam worek z plecaka i zauważyłam że cały plecak jest mokry (muzyczka grozy)...Musicie wiedzieć że w plecaku miałam krepinę, który w styczności z wodą barwi wszystko co stanie na jej drodze...Większość moich rzeczy była różowa,zielona lub niebieska...Gdy spojrzałam na mój piórnik, zachciało mi się śmiać...Właśnie wtedy wymyśliłam stwierdzenie, że na moj piórnik  narzygał jednorożec...:D
Na żywo wygląda lepiej... :)
Niedawno przypięłam lilijkę harcerską :)
A teraz czas na zawartość...

  • Kieszeń główna, czyli ta największa. Mam tam to co każdy. Długopis, klej, ołówek itp.



  • Kieszeń zamykana na rzepę. Mam tam coś co lubię najbardziej...MAZIDŁA ^.^


  • Kieszeń najmniejsza,zapinana na suwak.Mam tam małe drobiazgi na szczęście...
Pan Pomarańcza, którego zdążyliście poznać wcześniej...:D

Kamyczek...W sumie w ogóle zapomniałam że go mam XD

No, teraz mój piórnik nie ma przed wami tajemnic XD I mam małe pytanko: czy podobała wam się notka? Czy chcielibyście takich więcej? Czekam na odpowiedzi :D

P.S Przepraszam za kiepską słabość niektórych zdjęć, ale musiałam robić je telefonem, bo aparat wziął i się zepsuł....

P.S.S Na pewno zauważyliście nowy wygląd bloga :D Podoba się wam? Czy lepszy był poprzedni?

7 komentarzy:

  1. Mi się podoba, bardzo ciekawa historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny piórnik :). Wygląd też spoko! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te moje rysunki! ^^
    I mij podpis najwyrazniejszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że tak! Bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym piórnikiem! Oczywiście pisz takich postów więcej. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Pozdrawiam! ;3

    www.dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń