Strony

czwartek, 18 października 2012

Zawody i 6 wersji

Cześć :)
Dzisiaj byłam w szkole tylko na 3 lekcjach, bo potem jechałam na zawody w biegach przełajowych. Później miał być jeszcze kosz, ale odwołali bo nie wszyscy wiedzieli. Koszykówka będzie więc w poniedziałek. A już za tydzień będę po probnym teście szóstoklasisty....Trochę się boję...Podobno ten pierwszy ma być najtrudniejszy... A wczoraj narysowaliśmy 6 wersji Ani :)


To już widzieliście...Ania Mroczna..

Tutaj hipiska...XD

Ma dredy :)

Ania Dress...

"Masz jakiś problem?" XD

Ani Plastik , ksywa "Barbie" XD

Miała być tylko trochę brązowa, ale mój kolega wziął ciemny brązowy i
 pomalował ją na murzynkę XD

Ania wspóczesna..

Moja wersja...

A tu wersja Loli *.*

Całość ^^

Ania kujonka...

Różowy krawacik (Totalne bezguście!)

a tu takie zdjątko chyba z przed tygodnia...


Na każdym rysunku jest znaczek c w kólłeczku...O co chodzi wiedzą (po raz kolejny) tylko wybrani...

5 komentarzy:

  1. super O.o i zawody też były fajne, nie? a pamiętasz tą babcię "po tylu godzianch w szkole na pewno są zmęczeni...", a my "tylko, że my nie byliśmy w szkole, a na zawodach" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy! Ta mudzynka z solarium rzadzi! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Zapraszam do mnie!
    natal2000.bloog.pl
    natal2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń