Strony

poniedziałek, 29 października 2012

Nudny dzień...-,-

CZeść :)
Piszę notkę z komputera na informatyce. komputer ten jest tak wolny, że powinienm wygrać nagrodę na najwolniejszy komp roku XD. Ogólnie dzisiaj w szkoe wiało nudą.... Na dwóch pierwszych lekcjach mieliśmy zajęcia z psycholami (czytaj:psycholiogami). Myślałam że zanudzą nas na śmierć. Potem na polskim robiliśmy ćwiczenia o liczebniku -,- Jutro będzie z tego sprawdzian...Obok mnie siedzi Lola *.* i Ania :)
(oczywiście na informatyce) Ale teraz wrócmy do tematu. Po polskim był w-f na którym robiliśmy tor przeszkód. Nie przeszłam przez jakiś tam głupi tunel a p[ani mnie za to skrzyczała -,- Po co niby mam przchodzć przez jakiś głupi tunel? No i na koniec informatyka która za chwilę się kończy więc i ja muszę kończyć :) PAAaaaaaaaaaaaaa!

6 komentarzy:

  1. zazdroszczę Wam, że możecie wchodzić do neta.
    zapraszam do mnie
    www.kurkazosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak, ja tez pisałam przy dzwoniącym dzwonku. Ach... ci psychole :) to było niezłe !

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gusta wchodzenie na bloga i fejsa na informatyce. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na losowanie!

    natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. my też ostatnio mamy z psycholami. to jakaś nowa moda w szkołach?
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła czasami jest nudna ;P

    OdpowiedzUsuń