Strony

niedziela, 28 października 2012

Candy, śnieg i zdjęcia ^^

Cześć :)  Zacznę od tego (żeby nie zapomnieć XD) że Ani :) ogłoszone jest Candy (było ogłoszone już dawno, dawno temu..) No i teraz wklejam baner...
http://aniadziennik.blogspot.com/2012/10/candy.html


Szkoda, że już snieg topnieje. :( Myślałam że dzisiaj pozjeżdżam sobie z górki( z tej którą widzieliście na zdjęciu "widok z okna w pokoju mojej siostry") , ale dzieci "wyjeździły" cały śnieg i została trawa...:( A i dzisiaj rodzice WRESZCIE kupili mi cienkopisy. tak to musiałam pożyczać od Loli *.*...A teraz mam wlasne^^ Ogólnie wszystko zrobiłam nauczyłam się do testów, zrobiłam pracę domową...Dobrze że ten tydzień będzie tylko 3-dniowy (chodzi mi o tydzień szkolny oczywiście)..
No i na koniec wstawię kilka zdjątek <3


Napis na plaży ^^

Chmurki :)

Kwiatek ..

Inny kwiatek :)

Zachód słonca ^^



Chrupki którymi się teraz zajadam <3
Moje new cienkopisy ^^

Już śnieg a nawet liście jeszcze nie opadły XD



6 komentarzy:

  1. taak szkoda... ja tez myślałam ,żeby ulepic bałwana, chociaż rano śnieg był odpowiedni:)
    P.S. Może chciałabyś prowadzic ze mną jakiegoś nowego bloga? Pewno i tak będę musiała zrobić losowanie, bo już mogą 2 osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem... może :) to zależy o czym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o czym chcesz... napisz jeśli chcesz na blogu w moim komentarzu... ;) twój wybór

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie! :D Choc jak znam zycie to i tak bedziesz podkradala! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj jednego chrupciaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń