Strony

niedziela, 4 listopada 2012

Wyniki, Zakładki, Prośba i Mini Losowanko :)

Hej :)
Na początek wyniki głosowanka
6 głosów na numer 1
i dwie osoby doradzily mi żeby skorzystać z szablonów bloggera.
Więc ustawię 1 a jeśli nie będzie widać to coś z szablonów :)                                                                                                                                                                           ******
Wczoraj robiłam takie zakładki do książki, bardzo fajne :)

Zrobiłam 4 ^^


Pomarańczowa :)

Żółta dla mojej sister 

Dwukolorowa :)

W książce

I jeszcze rybka :)
 Pomysł wzięłam od Ewelina Rybcia z bloga http://www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/ :)

                                                           ***************

Znowu dostałam pytania od Garusia i od Loli *.*

Pytania od Loli *.*


1. Lubisz robić zdjęcia?
Lubię :)

2. Czy masz ulubiony blog? Jeśli tak to jaki?
Lubię kilka blogów jednak nie mam ulubionego ^^

3. Masz konto na Facebooku?
Mam :)
4. Lubisz matematykę?
Czy to jest pytanie z haczykiem ? 0.o

5. Czy u ciebie w szkole na koniec podstawówki, tańczycie poloneza?
Ehh....Niestety tak -,-

6. Ulubiona potrawa?
Trudno stwierdzić :)


Pytania od Garusia


1. Lubisz podrozowac?
Bardzo <3

2.Potrafisz robic bransoletki z muliny ?
Uczę się :)

3. Co teraz czytasz ?
Felixa, Neta i Nikę :)
\
4.Jaki jest twoj ulubiony blog ?
Nie wiem :)

5.Czy twoj blog jest czesto odwiedzany ?
Nawet,nawet ^^

6.Twoj ulubiony napoj ?


Soczek i herbatka
                                                                   ********

Mam do was prośbę. Potrzebuję podpisów blogerek/blogerów. NIe zdradzę do czego mi są potrzebne, ale wkrótce się dowiecie :) Więc gdybyście mogli podpisać się na kartce (Nickiem) i napisać adres bloga, potem zrobić zdjęcie i wysłać na mojego maila : julia.nejman1@gmail.com
Teraz pokażę wam jak to ma mniej więcej wyglądać :

Sorki, że na odwrót :)

Chciałam zebrać co najmniej 5 podpisów...
                                                                    **********

I na koniec ogłaszam małe losowanko :)
Gdy dojdziemy do 13 obserwatorów to wylosuje jedną osobę z obserwatorów, która będzie mogła napisać własną notkę na blogu :)



4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te zakładki. Chyba także sobie takie zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczne! super pomysł! jak to się robi? Pokażesz w nieszczęsnej szkole? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń