Strony

piątek, 16 listopada 2012

Recenzja

Już dawno miałam w planach napisać recenzję,ale dopiero niedawno napisałam ją :)


Tytuł: „Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi”

Autor: Rafał Kosik

Rodzaj: Przygodowa

Książka ta opisuje historię trójki zwykłych gimnazjalistów, którym  przygody i zagadki same lecą z nieba. Najpierw jest  zakorkowana Warszawa, przez którą  nasi bohaterowie ciągle spóźniają się do szkoły. Potem w szkole zaczynają dziać się dziwne rzeczy… Poruszający się szkielet, dziwny mróz,  przerażająca  poświata… Kiedy wszystko wydaje się powracać do normy przyjaciele zauważają  podejrzane zbiegi okoliczności… Na wycieczce szkolnej, na nagraniu-wszędzie jest ciężarówka „Transport zwierząt”… Felix, Net i Nika czują się śledzeni… Ale kto może chcieć „sprzątnąć” trójkę gimnazjalistów?  Gdzie skryty jest skarb z czasów drugiej wojny światowej? Kim jest Morten? Jaką tajemnicę skrywa Nika?








P.S Mam zamiar napisać recenzje do wszystkich części :)
P.P.S podoba wam się styl tej recenzji? Czy coś zmieniać?






10 komentarzy:

  1. teraz blog pod innym adresem
    www.jemappellezosia.blogspot.com
    to ja Applee jakby co!

    OdpowiedzUsuń
  2. KONKURS !!!
    ZAPRASZAM !
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mam ochotę przeczytać. Nika na okładce ma glany - to mi się podoba. ^^

    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretniej to swoje niezniszczalne martensy XD
      Zaobserwujesz mojego bloga? :)

      Usuń
  4. heja;D
    zapraszam do mnie, ponieważ zostałaś otagowana;D
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń