Strony

poniedziałek, 12 listopada 2012

Konkursik ^^

Na innych blogach ciagle sa jakies konkursy badz losowania. Postanowilam ze ja nie bede gorsza i tez urzadze jakis konkursik =D Wystarczy odpowiedziec na pytanie (nie trzeba jakos bardzo sie rospisywac wystarczy jedno zdanie=D) : Do jakiego kraju chcialabys/chcialbys pojechac i dlaczego?

Nagroda za pierwsze miejsce: Wlasna notka na blogu, obserwacja, mozliwosc wyboru 3 tematow na notki =)

Nagroda za drugie miejsce: Wlasna notka na blogu, mozliwosc wyboru 2 tematow na notki =)

Nagroda za trzecie miejsce: Mozliwosc wyboru 2 tematow na notki =)

Zgloszenia przyjmuje do 20.11 listopada =)
Mam nadzieje ze choc pare osob sie zglosi :)

12 komentarzy:

  1. Ja chyba najbardziej chcialabym pojechac do Wloch . Gdziekolwiek. Uwazam ,ze kazde miasto ma swoj urok. Jakos tak mi sie wydaje ,ze tam zawsze trwa wiosna i zawsze jest sie szczesliwym .
    Pozdrawiam Garus

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chciałabym pojechać do Albanii,bo byłam w wakacje i strasznie tęsknie! :)
    Jest to piękny, wolny i cudowny kraj! :3
    Pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chciałabym pojechać do Anglii, a w szczególności do Londynu. Zawsze marzyłam o przejażdżce ogromnym, dwupiętrowym, czerwonym autobusem i mam nadzieję, że tam się to spełni. Interesuje mnie też jak bym się czuła jadąc autobusem, po lewej stronie :) Oczywiście chciałabym zobaczyć ogromny Big Ben(nie wiem jak się to pisze, ale chyba tak ;3) oraz muzeum z figur woskowych. A, no i kocham angielski! A tam musiałabym używać go na okrągło! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się nad konkursem (na świecie jest cała masa miejsc :)). Twój blog jest super! ^-^
    Na razie zapraszam do mnie do zabawy (otagowałam Cię). Oczywiście bez jakiegokolwiek przymusu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym pojechac do Paryza. *.* Tak se jakos... W koncu to miastl miloscie, wiec moze cos sie trafi, nie nie Julu? A nie takie jak w naszej szkole. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej chciałabym pojechać do Włoch. Ten kraj kojarzy mi się z czymś miłym i serdecznym. Od każdego kto odwiedził państwo w kształcie buta słyszę, że tam jest pięknie i magicznie. Ja im wierzę i zazdroszczę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej to ja "Zupa z trupa"!!!

    Ja bym chciała odwiedzić Tokio. Znaczy się byłam tam już wiele razy(moja ciocia tam mieszka), ale zawsze gdy przyjeżdżam odkrywam tam nowe rzeczy. Niebo wygląda tam niesamowicie. Moja ciocia mieszka na obrzeżach miasta i ma córkę, z którą zazwyczaj wychodzę na dwór wieczorem i oglądam niebo. Rok temu widziałyśmy spadającą gwiazdę. Tokio ma też swój klimat. Jest to bardzo ruchliwe miasto, ale i spokojne. Tylko trzeba tam dostrzec niewielkie szczegóły ;D
    Pozdrawiam cię Julio Nejman ;D(mam nadzieję, że trafiłam na bloga Juli Nejman) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee... No wlasnie? Julian cie nie kojarzy. -,-

      Usuń
    2. Anonimowy jeśli nie chcesz napisac jak się nazywasz tutaj to npaisz mi w eamilu :) (w zakładce kontakt)

      Usuń
  8. Zdecydowanie do Ameryki, ponieważ są tam niesamowite widoki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak obiecałam to piszę :)

    Ja chciałabym pojechać do wielu krajów, zwiedzić te, które mnie ciekawią. Jednak takim, do którego najbardziej chciałabym pojechać to ... Francja! Jest tam wiele do zobaczenia, a szczerze mówiąc lubie podróżować i zwiedzać. Można zwiedzić i zobaczyć; Lazurowe Wybrzeże, wieża Eiffla. Można zasmakować różnych smakołyków :). Ciekawi mnie również język francuski, bardzo mi się podoba- jest to najładniejszy język świata!

    OdpowiedzUsuń