Strony

poniedziałek, 12 listopada 2012

Dzień w szkole i zapowiedź...

Cześć :)
Jestem na informatyce, i mam tylko 9 minut na napisane notki, więc będzie krótko. Zaczęłam o 8.50 i pierwszą miałam matmę. Ale nie było zwykłej lekcji tylko apel z okazji 11 listopada . Później plastyka. Przeprosiliśmy  panią z nasze zachowanie a ona roześmiała nam się... Potem były dwa polskie. Na pierwszym zastępstwo z siostra i księdzem. Czytaliśmy na głos małego księcia. Myślałam że zemrę z nudów... -,- Potem zastępstwo z panią od matmy więc mieliśmy matmę. Póżniej był w-f i ćwiczenia z kosza. Całą lekcję gadałam z Lolą, ale w końcu od tego jest w-f, prawda? XD No i na koniec informatyka. Robiliśmy album fotograficzny...Łatwizna.... Jeszcze dzisiaj mam o 16.30 angielski przy metrze...W sumie to nawet długa wyszła mi ta notka jak na tyle czasu....No dobra muszę już kończyć.. PA!


P.S Ogarnełam Bloggera dla komórek :D Może wkrótce notki będą ukazywały się częściej :)

6 komentarzy: