Strony

sobota, 3 listopada 2012

Pytania..

Nie mam pomyslu na notkę więc tylko odpowiem na pytania które zadala mi Ania :) z http://www.aniadziennik.blogspot.com/.



1. Przeczytałaś wszystkie części Harrego?
Nie przeczytałam ani jednej, nie przepadam za Fantasy :)

2. Masz w domu jakieś zwierzęta?
Nie, wystarczy mi siostra XD

3.Ulubiony przedmiot?
Zdecydowanie Polski :)

4. Ulubiony kolor?
Fioletowy..

5. Ulubiona pora roku?
Lato ! :)


6. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
Tego bloga prowadzę chyba półtora miesiąca....

Jesiennej chandry ciąg dalszy.. :(

5 komentarzy:

  1. O! moje pytania ! no tak... zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię polski;D
    Miłego dnia;D
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. polski zawsze spoko
    zajrzysz do mnie?
    www.kurkazosia.blogspot.com
    cały czas trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń