Strony

sobota, 3 listopada 2012

Głosowanko :)

W poprzedniej notce wszyscy zgodnie stwierdziliście, że przydałoby się zmienić tło. Więc wybrałam kilka zdjęć zrobiłam z nich (taki sobie) kolaż i za chwilę go tu wstawię :) Piszcie w komentarzach który numerek wam się najbardziej podoba...Jesli nie będzie co najmniej 7 głosów to sama zdecyduje :)





Wiem że to nie jest jakieś bjutifulowe ale musie zadowolić się tym XD

P.S dla niezorientowanych : Żeby powiększyć zdjęcie wystarczy na nie kliknąć (oświecenie XD)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Applee
      według mnie 1 jest naj

      Usuń
    2. zgadzam się z Braciszkiem(który wreszcie dopuścił mnie do kompa) oraz z Applee
      1 wygrywa ;D fajne będzie wyglądać 

      Usuń
    3. co myśmy się tak wszyscy rzucili do pisania komentarzy o tej godzinie . Według mnie nie powinno być Danbo dlatego, że obrazki z nim zawierają strasznie dużo elementów
      Wszyscy piszą tutaj, że 1 rządzi i muszę im chyba przyznać rację. Ma trochę dużo elementów, ale jest extra. Kolory są dopasowane czyli tak jak ja lubię. Tak więc dla mnie 1 wygrywa
      A i jeszcze jedna sprawa- radzę ci skorzystać z szablonów blogger, bo one nie mają dużo elementów. A te wszystkie, które zaproponowałaś mają mnóstwo elementów co nie będzie ładnie wyglądać gdy nałożysz na to czcionkę. Obojętnie jaki kolor i kształt, ale będzie fatalnie ludziom czytać(wiem to, bo kiedyś jak byłam mała to prowadziłam bloga na bloggerze). Mam nadzieję, że mnie posłuchasz.

      Usuń
    4. hmmm....dobra rada :) pomyślę :)

      Usuń
  2. tak - pierwsze ! (z komórki to masz? bo takie same masz w phone) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba rekord w długości komentarza pobity, co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem siódma;D
    oczywiście 1;D
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam rade! Wez jakis szablon z bloggera bo nie bedzie widac... :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na konkurs do mnie :) http://aniadziennik.blogspot.com/2012/11/konkurs-i-zdjecia-z-halloween.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń