Strony

sobota, 29 września 2012

Nauka,dwója i mulina...

A jednak! Mimo nauki udało się! Mogę wstawić notkę na bloga :)
Dzisiaj rano-nie najlepszy humorek-dowiedziałam się że dostałam 2 z kartkówki z matmy -,-(muszę się do czegoś przyznać-to moja pierwsza 2) Potem dzien zawalony nauką. Oto lista rzeczy które musiałam dzisiaj zrobić:
1.Przepisać opowiadanie
2.Zrobić test szóstoklasisty
3.Praca domowa z informatyki
4.Praca domowa z historii
5.Nauczyć się czytać historyjkę na angielski
6.Czytać lekturę
7.Praca domowa z matmy...
Sporo tego nie?
Ale teraz humorek lepszy-przed chwilą wróciłam z podwórka. Razem z koleżankami i kolegą urządziliśmy wojnę na kasztany. Ranni też byli. Na szczęście obyło się bez ofiar śmiertelnych, XD

A no i robię kolejna barnsoletkę z muliny-tym razem idzie mi lepiej :)

Przynajmniej teraz to są pionowe paski co nie Lola *.* ?
^^

1 komentarz: